God morgon fredag!

Idag kom jag upp tidigt, härligt :D Ska klä på mig så jag kommer iväg till Konsum vid nio när de öppnar, sedan ska jag och Camilla iväg och sola och äta lunch innan jag ska iväg och jobba.
Fan vad man har slut på allt i slutet av löneperioden. Jag har nästan slut på toapapper, diskmedel, hundmat och ansiktskräm, de sjungr på sista versen allihopa, haha. Jaja, så kan det va! Att man aldrig lyckas ha pengar kvar i slutet av månaden? Menmen, det är väl som de säger "man lever efter sina tillgångar".

Sedan hade jag väl tänkt hinna städa lite idag också, som varje dag.. Usch, att man aldrig blir klar med den där jävla städningen?  Jaja, ha en bra dag! Det har då jag tänkt mig iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback