Härliga räkningar...

Nyss betalat räkningar så de dras direkt imorgon när lönen kommer in på kontot, skönt att ha det gjort direkt för en gångs skull! Tror inte jag missade någon i alla fall, brukar lägga alla i en hög.. Dock försvann mer än halva lönen på en gång, men men, så kan de va! Blev inte så dyrt som jag trott dock, så jag skickade efter nya linser nu, välbehövligt! Dessa linser har jag haft i sen jul tror jag, börjar klia i ögonen som fan men jag har inte haft råd att beställa nya förut tyvärr, dock blev inte det så dyrt som jag trott heller hade för mig att de brukar kosta runt tusenlappen, men det gick "bara" på 800 kronor, gött det med. Ska rota lite mer här hemma för att se så jag inte missat någon mer räkning, sedan ska jag väl fixa och betala för agilitykursen och sista betalningen på Winnie, som jag totalt glömt bort! Men jag tror uppfödaren glömt det också, för hon har inte hört av sig... Jaja, får väl ringa och be om ursäkt imorgon ändå, pinsamt att glömma! Skulle ha betalt i februari egentligen.. Suck, virrpannan Lina! 

Nog snack om tråkig ekonomi, hamburgarna blev goda i allafall! Är så jävla nöjd över att jag kan äta som vanligt trots piercingen, och läspar gör jag inte heller, gjorde det lite första kvällen bara, så skönt! Haha, jag och Camilla var ju förfan och åt dagens på Dido dan efter, i tisdags. På tisdan gick det lite saktare att äta bara eftersom jag hade lite svårt att svälja, men igår och idag har det gått hur bra som helt. Det är knappt svullet heller, bara precis runt smycket. Mycket bra! Även fast jag är olydig och röker lika mycket som förut :P 

Jag och Winnie ska nog gå en till kurs också, tävlingslydnad! Kan nog bli riktigt roligt tror jag :) Själva agilityträningen har gått skitbra, vi har tränat lite cirkelfölj eller vad det heter i skogen och hon är så duktig! Synd att jag inte har någon gård så jag kan fixa slalomhinder eller vanlig hinder, kan bara träna det där "följandet"  stort sett, menmen, det går väl an! 

Ska se om jag hinner in till mina farbröder på förmiddan imorrn, om de har tid för mig, så de får kika på min deklaration en snabbis. Allt är ju okej, är bara några aktier som jag tydligen ska redovisa på en separat blankett, men det är bara 40 kronor, haha. Jaja, får se hur det går. Tänkte prova att smsa in deklarationen, de ska ju vara smidigt.
Nej, nu ska jag ut med Winnie på en sista runda och sedan krypa i säng, ska hinna med lite imorrn innan jobbet hade jag tänkt. Bland annat handla och städa, och hämta ut min nya bh och trosor på hm, leopardmönster, första gången jag köpt något djurmönstrat överhuvudtaget! Riktigt läckert :) 

Jaja, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback