Hemma.

Nu är det fanimej färdigjobbat, för idag iallafall. Imorgon är det dags igen.
Winnie lärde sig ett nytt trick idag! Var till Tina och hämtade Winnie och satt där och surrade ett tag, och Nadja fick för sig att leka hund och skulle göra trick, bland annat rulla runt. Sedan tyckte hon att Winnie skulle göra samma sak, men då sa jag att hon inte kan det tricket. Winnie är extremt lättlärd, men jag har inte riktigt haft något behov att att träna in trick, hon kan sitt, ligg, vacker tass, backa och stanna, det har jag tyckt var nog :P
Men då gick Tina in och hämtade korv, och det tog kanske fem försök, sedan kunde hon rulla runt :) Duktig vovve!

Ja, sedan drog jag hem, och sedan direkt till jobbet nästan. Nu sitter jag och väntar på att Camilla ska höra av sig så vi kan kolla läget på byn lite. Jag är uttråkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback