Hemma

Trött och slut, som vanligt. Men så blir det, har stått i kassan mestadels av tiden idag, de känns i knäna, jävla svullnad som har börjat komma... Jaja, den här veckan är hård i allafall, bara att härda ut, man får vara glad att mn har ett jobb och att de vill ha mig där helt enkelt :) Att det inte är rätt jobb för min klena kropp, who cares? Jag trivs ändå! Tur att man har bloggen man kan sitta och klaga i och spy ur sig galla ibland, höhö. Jaja, någon gång lär jag väl försöka hitta ett annat jobb, det känns inte som det funkar i längden, för men först och främst har jag annat för mig.
Jag ska skaffa körkort eftersom jag är en lodis och inte har haft råd att ta något än(så blir det när man flyttar hemifrån vid 15 och inte har föräldrar med en massa pengar som de kan slänga efter en, man får klara sig själv helt enkelt) och ja, lite lat har jag vart. Vad behöver man körkort till när man bor mitt i byn? Det skulle förenkla en hel del, exv när ja handlar eftersom jag är så klen, jag kan inte storhandla som det ser ut nu om jag inte får skjuts, jag skulle kunna ta mig iväg till kaninutställningar själv utan att behöva åka med någon eller behöva åka kollektivt, hämta hö och kraftfoder, åka runt med hunden osv osv. För att inte tala om att åka och hälsa på mina föräldrar när jag vill! Som det ser ut nu så måste de ju hämta mig om jag ska hem, om jag hade körkort hade jag kunnat åka och hälsa på över dagen bara.
Sedan ska jag göra klart skolan eftersom ja, jag är en lodis, inte har orkat göra klart den än. Jag fick ju jobb förfan! Behöver inte ha skolan klar heller egentligen som det ser ut, eftersom jag redan har ett jobb som sagt, men det skulle vara gött att veta att man har det klart, ett avslutat kapitel liksom, ett mindre svart moln över skallen. 
Sedan ska jag fortsätta träna upp musklerna i kroppen. Fystestet jag gjorde hos sjukgymnasten visade att jag knappt har någon styrka alls i överkroppen, armar och axlar, det var långt under vad det "ska vara", så det är bara att kämpa vidare.
Gav kaninerna lite solrosskott innan jag drog till jobbet förut, och det gillade dom skarpt!
Solrosor är ju å jävla enkelt att odla, och kaninerna älskar det. Dessa sådde jag i fredags tror jag? Det växer snabbt! Och kaninerna älskar det :) Och det är fortfarande kvar i bunken trots att kaninerna fick varsin stor hög. 

Nu börjar jag bli trött och sliten, känner mig febrig efter jobbet också. Tror inte jag är på väg att bli sjuk på "riktigt", brukar känna mig febrig efter att kroppen slitit hård, det blir för mycket för den eller vad man ska säga. Hade tänkt se film, men tror fan att jag går och lägger mig istället. Först ska jag släpa mig ut på en liten promenad med Wimsan bara...
Trolle och Winnie i fredags

Igår var det en vecka sedan Ussi blev parad, dag 8 idag alltså, så om cirka 23 dagar hoppas vi på ungar! Jag väntar mig viltgrått och viltblått först och främst, men hoppas Ussi bär på enfärgat (förmodligen inte, tror de avlar rätt rent i Tyskland) så det kan bli blått och svart också. Ska bli riktigt spännande, jag är så satans bebissugen! Speciellt efter att jag gosade med Annas lilla 7veckorsbebis hon köpte i Tierp, så jävla underbar, liten och söt.

Sist men inte minst. Jag vet att jag inte borde bry mig, men nog fan kan jag inte skaka av mig det. Yes, jag vet att jag var jävligt lösaktig av mig förr i tiden, och jag har inte så jävla svårt för att hoppa i säng med folk, men sex är ju jävligt härligt? Men vafan, som sagt, det var förr. Inte undra på att man ville roa sig lite efter att man blev singel, speciellt då den andre tydligen hade roat sig under tiden förhållandet höll på (oh no, jag drog upp det igen!) Men som sagt, det var då. Nu har jag blivit gammal och grå och orkat inte längre. De som hängde efter mig i lördags var "gamla ragg" den ena har jag inte träffat på snart ett år, det är ett tag det.
Den enda jag uppskattade som "hängde efter" mig är en kille jag träffat, och ja, ända sedan jag träffade honom så jag har hållt mig till bara honom, för det är så jag (och de flesta normala personer) gör, när jag har någon så håller jag mig till en och samma. Skitsamma vad man gör när man är singel, huvudsaken är väl hur man "sköter" sig när man är i ett förhållande? Jag står iallafall inte och raggar när min partner står i rummet bredvid som vissa andra tydligen gör...
Och nej, jag har ingen aning än om det blir något "på riktigt" med denna kille än, så länge känner vi inte varandra så väl. Men jag vet att han är snäll och omtänksam mot mig, snygg och verkar helt jävla underbar, och han har fått mig att uppnå saker som ingen annan ens varit i närheten av, helt jävla underbart helt enkelt! En riktig gentleman :) Så jag hoppas det blir något, för det känns jävligt bra än så länge.
Och ja, jag kanske är en jävla fitta, lodis, tönt, fult äckel eller vad fan det nu är som andra personer tycker. Men tyvärr väljer jag att tro på majoriteten som säger att jag är snygg, snäll och en bra vän. Tyvärr, jag har så pass bra självförtroende att jag inte blir nedtryckt av vad en person säger. Nej, tyvärr som sagt. Och skitsamma om mina gamla bekantskaper tydligen verkar gilla min fitta fortfarande, det måste betyda att det är en jävligt bra fitta? Ja, jag tror då inte att folk ljuger när de delar ut komplimanger till mig, så pass bra självförtroende har jag som sagt. Vare sig det gäller utseende eller annat.
Jaja, nu har jag spytt ut mig lite galla som sagt, nu får det var nog. Ska försöka att inte bry mig, men det är jävligt svårt att hålla ifrån när folk "hoppar på mig". För ja, jag tror verkligen att det var riktat mot mig. Vem annars liksom?

Kommentarer
Tula säger:

Haha vissa alltså du e snygg ju Lina å låt ingen annan säga att du är ful eller lösaktig...säger bara det "What goes around comes around!" onödigt dock att överhuvudtaget göra personangrepp eller va man ska kalla det här. Mår man så dåligt att man måste sitta bakom datorn å trycka ner andra för att må bra själv så säger jag bara hahahaha!!! Jag gjorde så med när jag va 16/17 år när jag va avundsjuk på nån, men som tur växte jag upp och vet bättre idag nu när jag är 23 år snart haha gammal kärring snart x) nej skriver det igen å det jag hört av andra med Du ser bra ut Lina!! Fan min pojkvän är ju öppet otrogen mot mig med dig för att du är ser så bra ut x)

2010-04-07 | 16:06:31
Bloggadress: http://www.shestheman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback