Inte många knop

Nej, idag har det inte blivit mycket gjort. Duschade i förmiddags, satt på datorn ända tills Tula kom strax innan två, sedan var hon och jag ute och gick, sedan fixade jag lite pommes frites så jag skulle få något i mig innan avslappningskursen. Skyndade hem till Tina för hon ville vara hundvakt, skyndade bort till vårdcentralen, så var såklart kursen inställd. Och det hade jag såklart hört innan, men såklart glömt bort. Smart Lina! Jaja, jag trallade hem till Tina och satt där och surrade till nyss istället.
Nu ska jag fixa mer nyttigt till kvällsmat, hamburgare! Det var ett bra tag sen jag åt det, och det är lättlagat och bra, så det blir nog gott :)

Jaja, har inget vettigt att skriva, så jag låter bli. Har inte hänt något idag ändå :) Imorgon är det jobb som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback