Kvällsmys :)

Nu ska jag mysa med mig själv, det har jag förtjänat! Oj oj så rent badrum jag har nu! Men jag måste nog köpa någon jävla fönsterputs imorrn, det blev rengöringsmedel kvar på duschkabinen så den ser ju skitig ut ändå.. Insidan är ju "ren", där kunde jag ju spola med duschslangen, men utsidan orkade jag inte torka nog på tydligen. Jaja,d et blir nog bra, jag vet ju att det är rent iallafall! Skrubbade till och med badrumsmattorna i duschen, haha. De hänger på tork ute på balkongen, få se när de torkar då :)
Nya tvålen! Kom dock på att det säkert är "Bröllopstvål" för det där jävla kungabröllopen, fan då!

Och mitt nya rena badrum! Måste dock köpa någon sorts hylla till badrummet. Varför ska man ha så mycket skit för? 


Tomatröran förut blev god som vanligt, jag åt upp en skitstor tallrik och Winnie slickade ur det sista. Två nöjda tjejer! 

Och så till sist en bild på nya koftan. Inte världens snyggaste kanske, men det är något nytt! Den var mysig att ha på sig iallafall, och varm! Jag är trött och sliten, men ser iallafall solbränd ut :) Härligt!

Jag och Winnie var nyss till OK och köpte chips och dip, tränade lite bakom huset här när vi kom tillbaka, och jag tyckte det gick bra :) Hon är lite för snabb när vi springer bara, och hinner inte med i vändningarna riktigt, eller ja, hon springer för långt, någon 1-2 meter ifrån mig kanske, och jag vill ha henne närmare! Men det kommer väl, det kommer :) 
Nu ska vi mysa! I varsin soffa dock, plus att jag gärna hade haft någon mer här att mysa med :)
Jaja, jag får ha myskväll för mig själv, har tänt ljus och ska se på filmen "Old dogs"

Vi hörs senare eller imorgon!

Kommentarer
Sofie säger:

Kan du inte lägga upp dina recept på mat så jag får lite insperation, för det du lagar ser riktigt gött ut:)

2010-04-26 | 23:11:31
Bloggadress: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback