Läggdags

Nu ska jag och Winnie krypa i säng, vi har precis varit ute med mamma och Trolle på en liten kvällspromenad. Vad Skönt det har varit att ha mamma mycket här senaste tiden, även om det är skönt att vara själv. För ensamstående stämmer verkligen - man är mycket ensam.
Åh så god mat det blev också. Men det blev en köttbit kvar, så vi ska fixa potatisgratäng imorrn och äta till den, det blir nog riktigt mums!

I morrn ska vi fixa och köra lite grejer från huset till tippen, lite säckar med kaninskit först å främst, sedan är de lite trasiga kartonger och ja, skräp helt enkelt. Sedan är det jobba hela kvällen som gäller. Och det är nervöst, är alltid lika nervöst att jobba första dagen efter att man varit dålig. Klarar jag av det liksom? Men jag jobbar med bra personer hela veckan, så det ska nog gå bra :) 

Hade tänkt lägga mig direkt efter Greys, men jag fastnade framför gardiner på Tradera.. Dessa jävla gardiner! Men ska nog ta en tripp till Borlänge och Dollarstore eller Karlstad och Ikea när lönen ramlat in på kontot, då ska det köpas gardinstänger! Så får vi se om det blir gardiner från tradera eller respektive affär, beroende på vad jag hittar såklart, dollar brukar då har billiga och snygga gardiner iallafall :)
Nej, nu ska jag kika vidare en snabbis på tradera, sedan ska det sovas, hade tänkt komma upp tidigt imorgon..
Gonatt!
Ja just ja, borstade Winnie lite med Furminatorn förut idag innan jag klippte klor. I <3 my Furminator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback