Lax

Nu är jag mätt och nöjd!
Lättlagat, nyttigt och bra. Tror det tog tjugo minuter att göra klart, och då hann jag diska samtidigt!

Smidigt, bara att sätt på pastavatten, tar ju bara högst tre minuter att koka när det är färsk pasta, de ska ju bara värmas liksom. Sedan gjorde jag i ordning såsen, var lat och hade sån där "pulver-sås" som man bara blandar i vatten och kokar upp. Sedan stekte jag laxbiten som tog typ 5 min. Under tiden så skar jag paprika och purjolök till salladen, och blandade ihop salladen med limejuice, solrosolja, salt och peppar. När fisken nästan var klar slängde jag i pastan. Sedan var det bara att servera! Och gott blev det :) 

(Nu fick du nästan ett recept iallafall Sofie ;) )



Nu ska jag ut med Winnie en vända innan sängen, imorrn vill jag upp i tid så man hinner göra något innan eftermiddagen då jag ska till Carolina och snosa bebisar!

Slänger in en egobild på mig själv också. Även om det inte syns så mycket på bilden, så älskar jag hur mitt hår blivit typ det senaste året! Massa volym och självlockar. Jag älskar lockar, och nu har jag äntligen fått det utan att göra ett skit :) Love it!
Jag vet dock inte vad jag har för konstig hårfärg.. Är nog dax för en färgning snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback