Leeeedig!

Härlig, härligt, nu har jag jobbat klart för idag och är ledig ända tills på fredag, skönt!
Men det är sorg i mitt hjärta idag. En kär kaninvän har blivit av med en massa kaniner inatt, kan en människa ha mer otur? Först blir hon av med en massa fina avelsdjur i LU-raset, och imorse hittar hon uppsvällda kaniner med brutna ben, utanför burarna. Och det tyder på att det inte är några djur som gjort det, så det måste vara människor. Vad fan tänker folk med?! Med en stor lättnad kan jag säga att mina kaniner inte strök med, Eskil är där på parning och Lupus köpte vi tillsammans i Tierp, båda de är oskadda som tur är. Men fyfan, man tappar tron på mänskligheten ibland. Och varför ska allt hända samma människa?
Nej, usch, jag känner med dig Anna!

I morgon har jag och Winnie lite inplanerade träffar, får se vilka vi kommer iväg på :) Roligt ska det blir iallafall, vi ska njuta till fullo av våra lediga dagar!
Jag är sugen på att pierca tungan nu när jag är ledig i flera dagar också.. Hmm.. Får se om man lyckas komma iväg!

Kommentarer
Tula säger:

Hej Lina :D jag kanske kommer hem till mamma på tisdag, stanna ju i två veckor då :) om du vill träffas med hundarna som vi skulle gjort sist jag va hemma? :) Kanske ta en fika nån dag också? :D Jag hör av mig när jag vet mer :D Ha det bäst!! :D

2010-04-18 | 23:26:18
Bloggadress: http://shestheman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback