Lördag...

Herregud vad segt denna dag går! Är bara en och en halv timme sedan jag gick upp, och då har jag ändå hunnit vara hemma en timme. Va fan? Tycker jag suttit här med datorn i knät i evigheter..

Jaja, igår efter jobbet så lyckades Camilla tjata med mig på Selins, Adam var hemma också så det var riktigt skoj att träffa honom, evigheter sen! Så de hämtade upp mig när jag slutat jobbet så satt vi hemma hos mig en stund, jag, Camilla, Adam, Behira och Sandra, innan vi drog till Selins.  
Jag fick höra av en människa jag aldrig sett förut att jag var för snygg för att vara på en sylta som Selins, haha! Jaja, sånt känns bra när man känner sig ful och sliten efter jobbet :) Komplimanger är bra för självförtroendet!
Sedan träffade jag andra trevliga personer på Selins såklart ;)
Vi hamnade på efterfest på Söderåsen och sjöng kareoke, men de jag sjöng med förlorade hela tiden, jag förstår inte varför? Jaja, vi skyller på att de var kassa, det gick bättre för dom när jag var med iallafall! Haha.. 

Vid tretiden gick jag "hemåt", för då kom tröttheten och smög sig på... 

Nu ska jag släpa mig till Konsum hade jag tänkt, ska köpa disktrasor! Jag får slut på disktrasor och disksvampar hela iden, för jag använder dem bara 1-2 gånger, tre gånger på sin höjd. Tycker det är så jävla äckligt! Bakteriehärdar, fy fan... Ett paket kostar ju bara runt en tia ändå, så det är lika bra att slösa, fyfan, finns inget äckligare än disktrasor!
Sedan ska jag köpa mig någon bakismat.. Jag behöver salt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback