Lördag kväll

Japp, då var det färdigjobbat för idag. Nu är det bara morgondagen som gäller sedan är jag ledig i fyra dagar, skönt!
Ska nog snart krypa i säng, så jag kommer upp i någorlunda tid imorrn, hoppas på fint väder så att jag kan ta en riktigt lång runda med min lilla Winnie, de skulle vara skönt! Träna lite cirkelträning eller vad det hette kanske, agilityövningar i allafall :P

Åh, har hittat en kaninbur på blocket som jag vill köpa, eller en och en, det var en tiofackare. För bara en femhundring dessutom! Det skulle ju sitta riktigt fint, så billigt kan man inte bygga en bur av nytt material, och den såg jävligt snygg och fräsch ut, ser inte ut att vara mycket använd alls. Finns i närheten av mina föräldrar så det är ju ingen lång bit att åka heller. Och skönt, tio fack direkt liksom, man skulle slippa bygga, haha. Har mailat men inte fått svar än, så jag har tänkt ringa imorgon förmiddag, så får vi se hur det går :) får  ju inte lön än på en vecka, men så jävla bråttom borde de ju inte ha :) På vissa av dörrarna sitter det "dåligt" nät dock, men det är inte så svårt att byta, dessutom har jag typ en halv rulle med fyrpunktssvetsat nät, så det ska att räcka till! 

Nu har mor, bror och Trolle åkt till Värmland, brorsan ska tillbaka till Norge imorrn. Tråkigt, men samtidigt skönt. Jag är lite av en ensamhetsmänniska, trivs bra med att sitta själv. Ingen som lägger sig i vad man håller på med, de är gött :P Skönt att bo själv och välja när man vill vara ensam och när man vill ha sällskap, haha!
Dock är jag ju samtidigt en riktig toffelmänniska och längtar tills någon gång i framtiden när man kan leva ett riktigt Svenssonliv, vi får se när de blir helt enkelt, bara att njuta av ensamheten så länge :P
Nej, nu ska jag spela klart mina jävla FB-spel, funderar allvarligt på att sluta med skiten, det är inte ens kul längre och ändå håller man på och "måste" spela direkt man vaknar på morgonen och innan man går och lägger sig, och några gånger där emellan, jävla dryg skit. Och inget bra får man ut av det heller, onödigt! Jaja, sov så gott!
Winnie solar hemma hos Tina i tisdags, hon var lös hela dagen! Var tillochmed själv ute när Tina skulle dammsuga inomhus och inte ville ha någon hund i vägen, min duktiga tjej <3


ps. Kände och klämde lite på Ussi idag, och om jag inte är helt jävla borta i skallen så tycker jag absolut att hon känns dräktig! Wiiiiiiiie! Kaninbebs om knappt två veckor, längtar som en tok efter mina rosa och hårlösa korvar, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback