Mätt

Just nu är jag riktigt riktigt mätt, blev pizza för mig och mamma idag till mat, gott och enkelt!
Avslappningskursen gick bra idag. Jag låg ner istället för att sitta på den där hårda stolen under avslapnngsövningen, och då gick det bättre, somnade nästan!
Sedan hade jag möte med sjukgymnasten och KBT-terapeften, där vi la upp lite hur vi ska göra med mig, och det kändes bra : )
Sedan har jag och morsan handlar lite på Konsum och Systemet, jag måste ju ha lite dricka tills på lördag ;) Imorrn är de ju stängt och på lördag öppnat de 10, och vi ska åka 10.30, så de blir lite tajt! Men nu är flytande varor inhandlat iallafall :) 

Jaja, vet inte vad jag ska skriva riktigt. Hela nästa vecka är fullbokad iallafall. Jobb alla dagar utom torsdag, och då är det avslappningskurs. Så ja, nästa vecka lär jag vara rätt så slut efter :P
Dålig bloggdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback