Middag

Nu ska jag gå iväg till mina farbröder en vända så att de får kika på min deklaration. Sedan ska jag fixa något att äta, och efter det funderar jag på en riktig storstädning. Nackdelen med att ha en duschkabin av glas, den ser skitig ut direkt... Det fastnar schampoo och duschcreme, kalk från vattnet... Ja, jävla glas! Sedan har jag väl såklart fortfarande lådorna med småkrafs kvar.. Och dammsugning behövs ju alltid.. Jaja, jag kommer nog på något att roa mig med idag iallafall :)

Ska ta en tripp till OK också, fick ett traderapaket på posten igår (Ett par gardiner, yey! Synd att jag inte har något gardinstång att sätta upp dem på...) och en avi om en kofta, plus en avi till brorsan. Så de ska jag hämta ut när jag kollat av deklarationen! Får 4 tröjor/koftor till under veckan också. Kan nog bli en bra vecka. Paket och kaninungar, underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback