MYS!

Åh, vad jag älskar mina kaninungar! Tänk att man kan bli så kär efter bara två dagar :) Idag hade jag ut dem och skulle ta kort, och oj vad de kröp! Helt vilda :D Trodde dock att den ena var död dock, då jag såg en viltblå död unge i buren. Men tur i oturen var det en femte död unge, som jag inte sett igår, den måste jag också ha missat i onsdags. Jaja, sånt som händer med förstagångshonor, jag är glad att min lilla viltblå skrutt är oskadd i allafall.
Här kommer en närbild!

Spelade in en liten film också, men de var ännu mer vilda precis innan, de hann väl bli trötta :)


Och sedan en gruppbild såklart :) De syns att pälsen börjar komma mer och mer, de är mörkare än sist jag tog kort. Alla ungar kommer få namn på T förresten, tänk att man kommit så långt i alfabetet! Har jag verkligen haft så många kullar? Det var som fan! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback