Nåja

Har kommit någonstans i städningen i allafall, fått bort lite kartonger som stod under byrån. hittade en till kartong med glas. var fan har vi fått alla glas ifrån?! Nu är det tre jävla hyllor med glas i köksskåpen, och två med muggar. Jaja, här finns det något att dricka ur i allafall :) 

Ska röja ihop lite tomglas, pantflaskor och gå iväg med dem, så kommer de ut vägen. Och köpa en dricka, och saft kanske. Jag har druckit limevatten i två dagar nu, jag dricker fan alltid läsk! Nyttigt värre.. Jaja, tur att man inte har någon övervikt :) 

Ikväll ska jag vara hyfsat nyttig och äta fisk! Det blir laxfilé med remolaudsås och sallad, och färsk pasta. Hade velat ha ris med jag har fortfarande av den färska pastan kvar och sånt håller sig ju inte så länge, lika br atat göra slut på den :) 

Tänkte visa en bild på vad Ussi har för sig, så här ser det ut i hennes bur just nu. Dag 29 idag, så det är två dagar kvar iallafall gissar jag på. Men de kan teoretiskt sett komma idag eller imorrn. Hon är förberedd iallafall! 
Har kommit på att jag vill ha en skrivare. Vill kunna skriva ut lite papper för att ha mer koll, och det är krångligt när man inte har någon skrivare hemma.. Ska se om man hittar någon billig och hyfsat bra någonstans, jag ska ju bara skriva ut svart text och linjer så det behöver ju inte vara så avancerat. Vill ha lite papper att skriva i parningar, vikt på ungar, vikt på ungdjur, utställningsresultat, burstädningar, kloklippningar osv osv.. Mycket man vill ha koll på som inte får plats i skallen! Just nu har jag ju bara två kaniner här hemma att hålla koll på, men de ska bli fler :) 

Det är någonting på gång på Parkgatan! Längtar som en tok :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback