Ny vecka!

Nu är det måndag igen, och ny vecka. Jag börjar veckan med fyra dagar ledigt, skönt! Jag och Winnie har hunnit med en promenad runt Grönalid, sedan var vi hem till Emma och drack kaffe, Madde och Emelie var där också, trevligt trevligt! Och två småpojkar såklart, men de lekte mest själva, förutom när de skulle visa alla coola bilar.
Nu funderar jag på vad fan jag ska äta idag. Svårt det där! Speciellt nu veckan innan lön, jag är i stort sett helt pank så jag har inte råd att köpa hem något, får slänga ihop något av det som finns frys och kyl, tur att man har mat hemma iallafall. Jaja, nu ska jag försöka se vad jag hittar, hungrig som en gris!
Sedan ska jag se till att lyckas släpa med mig Sara på piercing i eftermiddag, nice!

Btw, jag hade 42 unika läsare igår, typ 20 mer än vad jag brukar, vad fan var så intressant igår? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback