Nystucken :D

Nu har jag skrot i tungan igen, underbart! Det känns ovant och välbekant på samma gång, skum känsla!
Förra gången gjorde tången så in i helvete ont, men Marcus klämde inte så hårt, så det kändes knappt alls. Skönt! Jag hann bli lite nervös innan det var dags, även om jag tror att Camilla var mest nervös, haha. Jaja, skönt att ha det gjort iallafall! Stort tack till både chauffören och piercaren :)
Innan Camilla kom så jag och Winnie ute i skogen och lekte och tränade lite, det gick skitbra! Hade med kameran och tog lite bilder såklart :)
Inkallning


Platssittning (heter det så?)


Min vackra tjej!


Fick en sån klockren bild igår innan jag gick till jobbet, jag i arbetskläder och Winnie bredvid, love it!
Nu ska jag äta lite "daller" som vi kallar det, fruktgelé typ. Och slänga in en form med iskuber i frysen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback