Omelett

Detta blev kvällsmaten i dag, Omelett med ost och purjolök. Jag gillar inte ägg, men tyckte det var jävligt gott ändå måste jag säga, helt klart ätbart :) Jag tog tre ägg, cirka 2msk mjölk, salt, peppar, purjolök och riven goudaost. slängde även i lite mjöl och lite bakpulver för jag tyckte det såg så blaskigt ut, men det kan jag nog skippa nästa gång, för den blev så tjock! Och mättande... Orkade inte äta upp hela. Jaja, det går allt att äta fler gånger iallafall :)
Nu myser jag för mig själv med en massa tända ljus, räknade till 21 stycke :P Snart är det dags att krypa ned i sängen så man hinner något innan jobbet imorrn. Jag har fast jobb! Tjoho!

Nu ska jag nörda mig och se på american pie och surfa runt på hemnet och kika på hus.. Är sugen på att köpa hus i vinter, skulle vara gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback