Sådär ja!

Nu har jag skärt korv i slantar, och rivit "schmackos" i småbitar, så nu är vi redo för kurs! Bara att vänta på att klockan blir tre :)
Borstade Winnie en omgång med furminatorn förut och klippte klor, och råkade såklart klippa i ena pulpan. Dock bara på yttersta spetsen, för W märkte inget, eller ja, hon rörde inte en fena iallafall. Så då gick vi ut direkt så fick de koagulera ute istället för att hon skulle gå och skvätta blod överallt inne på golvet och på mattorna.. 

Kände mig dock lite som en djurmisshandlare när jag knöt fast Winnie utanför konsum när jag var in och köpte cigg, snyggt liksom, där står en hund med helt blodig tass...
Jaja, det slutade blöda när vi varit ute ett tag iallafall!
Nej, nu ska jag göra mig i ordning och packa ner lite grejer, hoppas de har lika soligt och skönt i Nås som vi har här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback