Sådärja!

Nu har Anna varit här med karl och son och hämtat Eskil som ska på kärlekssemester i Mockfjärd, så nu ska jag iväg och fika med Tina och Camilla, trevligt!
Kollade nyss på min internetbank och undrade varför jag hade så jävla mycket pengar, eller ja, betydligt mer än vad jag trodde iallafall, och det visade sig att aktierna har blivit sålda, GÖTT! Alltid kul med extra klirr i kassan! Nu längtar jag mest till om en månad drygt när semesterersättningen kommer, då blir det pengar! Sänggavel, here I come!  
Sedan hoppas jag på att deklarationen kommer snart, jag vill veta hur mycket/om jag får tillbaka på skatten.. Men förra året fick jag ju tillbaka en hel del, så vi får hoppas det blir samma sak i år, de skulle va gött :) en månadslön extra tackar man ju inte nej till! 

Jaja, nu ska jag sluta svamla, nu ska jag umgås med mina kära vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback