Sängdags.

Ja, medan alla ungdomar super vidare på värsta suparhelgen under året (ja, för småbarn då. Valborg är helgen då de flesta tonåringar provar alkohol för första gången) så ska jag krypa i säng med min räddhare till hund.
Ja, vi var nere vid Vanåvallen och tittade på brasan förut, och hon var livrädd såklart, skriver mer om det imorrn, nu är jag tröött!
Vägde kaninungarna idag, de viltgrå vägde 42 resp. 45 gram, och den viltblå var minst med sina 36 gram, inte stora kaniner det inte! Nu kommer jag inte ihåg vad mina nyfödda kaniner brukar väga vanligtvis, men Eskil är ju en liten plutt, så han kan ju verkligen vara en bidragande faktor :)
Slänger in en bild på den ena viltgrå, så små dom är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback