Skitliv

Jävla kropp.. Jag orkade såklart inte jobba. Direkt när jag kom till jobbet så kändes det inte bra längs hela benen och ryggen, plus att jag kände mig febrig som en tok, så då stoppade jag i mig en dos värktabletter. Visst, de tog bort febern, men inte värken, plus att jag blev helt groggy. Så det gick ju inte, när jag efter ca en timme på jobbet kände mig redo att ramla ihop på plats i stort sett... Så det var ju bara att sätta sig att ringa och fixa, och som tur var fanns det en som kunde jobba istället, både idag och imorrn. Nu när jag kom hem ringde jag och sjukanmälde mig också, så det är gjort. Nu ska jag lägga mig i soffan och dö lite mer en stund, och tycka synd om mig själv.
Jävla skitkropp! Jag vill vara frisk! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback