Sleepytime

Wooops, satt på tradera förut en stund, och såg nu att jag råkat buda på 11 koftor och tröjor, oj då! Jaja, tur att det inte är dyra grejer, det dyraste jag budat är 50 spänn, annars är det 10-20, sedan vinner jag förmodligen (och förhoppningsvis!) inte alla. Jaja, hoppas jag får hem några snygga koftor iallafall! Skitsamma om det är begagnat, man sliter ju ut grejer själv direkt ändå så, jag betalar hellre 40 spänn än 400 spänn! 

Jaja, jag och Sara och Camilla åt en massa blåbärs/jordgubbspaj med vaniljvisp förut, gud så gött! Jag "chansade" fram degen till smuldegen, orkade inte leta fram något recept så jag slängde ihop margarin, havregryn, vetemjöl och lite lite socker tills det fick bra konsistens, smuligt men håller ändå ihop lite! Och de blev skitbra :) Har en liten bit kvar som jag ska smälla i mig imorrn, de blir gött :) 

Sedan har jag hunnit med en promenad med Ellen idag, det var ett bra tag sen! Eller ja, Winnie och Esther var såklart med också :) Efter det har jag inte gjort ett skit, har varit så enormt trött idag! Så nu ska jag ut med vovven en vända, sen blir det sängen... Imorgon har jag bestämt träff med Tula, sedan blir det avslappningskurs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback