Sunday Morning.

Haha, skrev rubriken och blev sjukt sugen att lyssna på låten av No Doubt, så nu är det den som spelas i mina högtalare. No Doubt är riktig nostalgi, tror jag var runt 10 eller yngre när jag pressade dem för fullt hemma, för storebrorsan hade fått någon skiva med dem, Tragic Kingdom tror jag det va, ojoj, det var tider det! Första gruppen jag lyssnade på på "riktigt" och lärde mig de flesta låtar utantill, underbart! 
Jaja, kroppen mår inte så jävla mycket bättre idag, inte riktigt lika ont, men ändå stel och jävlig. jag kan stå och gå lite bättre än igår i allafall, det är ju positivt, så kan jag kanske gå till toaletten utan att halta...

Sedan ska jag försöka med maten som jag skulle ha lagat igår, orkade som sagt knappt röra mig igår så jag orkade inte stå och laga mat precis... Jag har världens underbaraste vänner och familj som säger till mig att jag ska säga till om jag vill ha hjälp, men jag vettefan, jag är för envis, jag vill klara mig själv. Känns som att man "utnyttjar" folk när man mer om hjälp, svårt de där! Menmen, jag börjar inse hur jävla klen jag är, så snart får jag väl lov att börja våga fråga om hjälp...

Kommentarer
Karro säger:

Jag utgår ifrån att du vet att du kan be mig om hjälp när som helst, that's what friends are for! (nu stavade jag säkert fel också).



Kram

2010-04-12 | 12:06:27
sara säger:

så ska du ju inte tänka! vi finns ju här för dig vännen :)

2010-04-15 | 17:57:01
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback