Trött och sliten

Ovanligt va? Ja, men jag har faktiskt skäl till att vara det. När man har en sjukdom i kroppen så är det inte så jävla skönt att stå upp tre dagar i sträck. Direkt när jag kom till jobbet så kände jag ryggraden vibrera, och jag hade såklart inga värktabletter med. Tur att vi säljer receptfritt, så det var det första jag fick göra när jag kom dit, köpa ett paket alvedon :P Men de två tabletterna jag tog hjälpte såklart inte, så jag fick ta två till senare. Fan, jag som hatar att ta värktabletter, nu har jag tagit fyra idag alltså, och inte fan hjälpte dom :( 


Usch, sedan fick jag smita ifrån mötet och dra hem så jag hann byta om, och sen iväg på hundkurs. Gick hyfsat bra idag, men det är klart, jag tycker hon är jättelydig annars, men det blir ju en helt annan grej på kurs, massa störningmoment överallt, så lite ofokuserad tyckte jag hon var. Måste ta med något godare godis till nästa gång. Hon var knappt intresserad alls av min blodpudding, men Maddes kalkon var hon helt galen i! 

Men nu mår jag inte bra. Ryggrader vibrerar/pulserar lite smått och jag mår illa av smärtan. Härligt liv man lever! Och så var jag smart och tog på mig att jobba imorrn kväll också, då jag skulle ha varit ledig, för folk har blivit sjuka. Usch, tror nästan att jag ska ringa och höra om jag kan få ledigt på fredagen eller nåt istället, för tre dagar är egentligen maxantalet jag klarar av, sedan blir jag såhär dålig. Och då är det inte kul att jobba och stå upp, de kan jag garantera. 

Kaninerna fick solrosskott, de tyckte de om, lika mycket som igår :) Och det finns kvar så det räcker 1-2 omgångar till, och det är inte små högar de har fått :) 

Men nu ska jag lägga mig å soffan och vila, sedan ska jag och Winnie gå till Tina en snabbis och hälsa på. Fick förresten denna länk förut, mycket rolig!  http://psyklopedin.org/wiki/fjortis
Då måste jag såklart lägga ut en fjortisbild också, innan utgång i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback