Uff...

Fyfan, länge sen jag var såhär jävla bakis... Usch, inte kul! Det är fan som dom säger, de blir värre med åren! För ett år sedan blev jag fan aldrig bakis, härliga tider!
Iallafall, igår var jag och fem arbetskamrater iväg till Borlänge och firade S på jobbet som fyllt jämt, vi spelade paintball! Det var kul som fan, första gången jag provade. Har dock två fina blåmärken, ett på låret och ett på ryggen. Tack Micke...
Det blev en lång dag igår, började dricka strax efter tolv, vi åkte med den fina leksandsbussen på drive in i borlänge också, och en unge pekade finger åt oss innifrån, haha, inget fan där inte!
Sedan drog vi hemåt iallafall, duschade och gjorde oss i ordning innan vi möttes hemma hos Micke och förfestade innan flottören, trevligt trevligt!
Flottarn var kul iallafall! Massa trevligt folk överallt, förutom att jag hade folk som hängde efter mig, inte lätt att vara poppis inte ;) 

Sen blev det en liten sväng på efterfest innan jag drog vidare, mysigt värre :) 

Men idag mår man som man förtjänar, fy fan. Nu ska jag ut med hundarna innan jag ska lägga mig och dö i soffan. Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback