Varma smörgåsar!

Första tvättarna rullar, och jag sitter och klämmer i mig varma smörgåsar till frukost, med vildsvinskorv och port salut, mums! Sedan örtagårdskrydda också såklart.
Har hunnit med att ringa chefen och fråga om hon kan fixa någon annan som jobbar imorrn, tror inte jag pallar 5 dagar i rad om jag ska vara ärlig, fyfan. Menmen, det är väl bara att bita ihop annars. Nackdelen är ju att jag har mig själv, hund och kaniner att ta hand om. Jag måste orka laga mat till mig själv, jag måste orka gå ut med hunden. Så är det när man är själv, tyvärr. Man måste tänka på sig själv i första hand när man inte har någon som kan ta hand om en. 

Jaja, nu ska jag äta upp mina smörgåsar, är redan rätt så mätt efter den första dock :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback