Agility!

Idag var första kurstllfället på Agility fortsättningskursen.
Och jag måste säga att jag tyckte det gick super! Hon var lös hela kursen (enda hunden, mohaha) och klarade alla hindrerna jättelätt, även de som hon hade lite svårt med förra gången. Det var bara ibland hon "fuskade lite", men det var inte ofta. Så stolt över min tjej!
Min buss gick inte förrän drygt en timme efter kursens slut, så jag och Winnie stannade kvar, tjuvtränade lite mer (försök bara att få en collie helt och totalt trött, näst intill omöligt!) och tog lite bilder :)
Winnie väntar på bussen


Madde tränar med Winnie


Däcket


Tunneln


Hittade en fin stenhög på gården, perfekt för portättbild tyckte jag! Tog ett helt gäng liknande denna, tror att någon av dem ska få bli förstorningen som ska hänga över min säng :)


Sedan var det mattes tur att träna och vara med på kort!


Slalom


Däcket


Långhopp


Vi sprang en hel bana också, och det gick skitbra. Ångrar att jag inte filmade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback