Coraline

Nu ska jag se på filmen Coraline, tror den är bra :) Jag jobbar imorrn kväll, sedan är jag ledig lör-mån, skönt!
Men lördag blir det tripp till borlänge och kanske nybofjäll och hälsa på faster och min kusin som är hemma, han bor i Göteborg annars. Sedan på söndag ska jag köra hem mamma. Och på måndag är det agilitykurs igen! Roligt roligt :)
I början på nästa vecka får jag besked från från banken också, spännande!


Den jag inte vill se var in på jobbet idag. Och det var svårt. Jag var tvungen att smita in på lagret direkt efter, och jag grät till och en skvätt. Första gången jag grät sedan skiten hände. Det var skönt samtidigt som det kändes tragiskt. Jag vill inte att människorna ska påverka mig så mycket men de gör tyvärr fortfarande det... Jaja, det går väl över. 


Nu ska jag satsa på mig själv istället! Hus, djuren och jobb, I like it! Jag har inte tid för idiotiska karlar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback