Dödstrött

Hade tänkt dra på Selins och ta en cider med Timmie och Karro efter jobbet, men de övergav mig och drog till Järna, dom jävlarna! Jaja, jag har hunnit slappa, ta en promenad med Winnie och matat kaninerna "där borta" och de på balkongen. Nu ska jag nog lägga mig i sängen och glo på unga mödrar, jag är helt slut! Mycket folk på jobbet idag, plus att jag trixade med en massa returer (196 filmer och cd-skivor är nu ivägskickade :P) men jag hann klart, skönt! Var två veckor tills sista returdatum, men skönare att ha det klart i tid än att stressa i sista sekund :) 

Fick tingningspeng för ena svarta ungen idag också, så nu är en helt tingad! Vet dock inte vem, jag måste bestämma mig för vem jag ska ha kvar själv, haha. Ska försöka ta mg tid för det imorrn... Sedan ska tjejen som lämnade penngar idag få bestämma vilken hon ska ha, sedan är det en till tjej som är intresserad av en hane, och sedan är det en uppfödare som är nyfiken på honan. Kanske blir av med allihopa! Nu är till och med honan ikapp hanarna, och de är fan prick lika allihopa! Hur ska jag kunna välja? Jaja, det blir en rejäl genomgång imorrn om jag hinner och orkar. Känna kroppsform, kolla hur de ser ut i kroppen, kolla huvud, öron, öronknutor, bla bla bla, inte bara en sak att hålla reda på! Snart dags för märkning också.. 

Nej, jag tyckte jag hörde sängen ropa, gonatt!
Lilla söta honan, tror jag ;)

Kommentarer
anonym säger:

säljer du dem? och var bor du?

2011-08-16 | 23:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback