Fuck

Är i en sådan där dålig period igen. Och det beror inte på vad folk gjort eller sagt, det beror på min jävla sjukdom. Jag mår bra i några veckor och är pigg och hyfsat smärtfri, sedan kommer sådana här perioder, när jag är dödstrött, har ont för minsta lilla sak jag gör, och mår psykiskt dåligt så det känns som världen går under. Okej, inte så illa kanske, men jag orkar inte ta mig för något, ingen motivation till något. Och det passar ju jäääääävligt bra nu! Kukhelvete. Jag har ett jävla körkort att fixa med, husköp, kaninerna, 2 kurser med hunder osv osv. Plus jobb ovanpå det. Jävla skitliv.

Jag vill bara gräva ner mig.

Men nu ska jag ta mig en promenad med Karro, den människan får mig alltid på bra humör.

Kommentarer
Karro säger:

Tack vad fint sagt vännen! Nu blev jag jätteglad :D Puss

2010-08-16 | 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback