Fullt upp!

Trots att jag är trött som ett svin.
Nu ska jag iallafall dra och shoppa lite på Granngården.
I morrn är det personalfest med fotbollsspelning, på torsdag är det tatuering (!!!!!) och sedan är det Dala-Expo 28-29.
Och för att inte förglömma, HUSFLYTT!
Måste börja packa, ser icke fram emot flyttpackning och flyttstädning kan jag lova!
Ska se om det är väder till att bygga ihop fler kaninburar i veckan, jag är ledig förutom arbetsintervju på onsdag, tatuering på torsdag och jobb på fredag. så mån-tis har jag tid iallafall, haha.
Ja just ja, körlektioner mån, tis, ons också. Vafan, jag som tror jag är heeeelt ledig är inte alls ledig. Fan då! Ja just ja, hundkurser på måndag också.
Jaja, rörligt inlägg, men ett inlägg, hejja!
Tre burar på rad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback