Fullt upp.

Idag blev jag väckt vid halv åtta för det krånglade på jobbet :P Men men, det var bra, för jag hade  ju tänkt gå upp sex! Sedan slängde jag i lite tvättar osv. Vid elva lyckades jag få upp mamma, och vi hade ju tänkt åka vid tolv. Men precis vid tolv kom jag på att jag skulle duscha så typ halv ett kom vi iväg. Kom till Granngården typ 3 min i 2, de stängde två :P 
Köpte ladugårdslack iallafall, och jag hade sån tur, de har ju en massa rea nu och det var 70 kronors rabatt, gött :D Köpte någon "tuggmix" till Winnie också, massa blandade tuggsaker för bara 59 spänn, kap! Det luktade jävligt äkligt om dom så det gillar hon nog. 

Sedan handlade jag färg och lite andra skitsaker inne på Rusta, gick fan på nästan 1000 spänn, aldrig handlat för så mycket på Rusta förut! Jaja, sen drog vi en vända inne på kupolen, åt på matpalatset och sedan började jag min jakt på gråa jeans. Mina älsklingsjeans köpte jag för 5 år sedan på Vero Moda, och nu börjar de gå sönder :(
Kollade på Vero Moda, Gina  Tricot, HM, Kappahl, Carlings osv osv, hittade inga jävla grå jeans. Jo, de få jag hittade var för stora. Till slut hittade jag ett par inne på JC. Rabatt där med, så de kostade bara 400. Härligt härligt! 

Sedan drog vi hem, gav hundarna mat, sen drog vi till Nybofjäll och faster. Blev bjudna på skitgot mat, potatisgratäng, grillat kött, och gott tunnbröd från Norge (de har precis kommit hem från vår stuga i Tufsingdalen). Tyvärr var inte kusinen hemma, för han hade bestämt att han skulle träffa någon kompis i Hagfors. Men han skulle komma hem typ inatt så jag och mamma har funderat på om vi ska åka dit igen imorgon :) 
Bra träning, slingrig smal grusväg, inte så jävla lätt att köra på :P Man lär ha uppsikt hela tiden eftersom vägen bara är en bil bred, kan komma en bil bakom varje jävla kurva, jag var livrädd, haha.
På väg hem så sprang det en hare/vildkanin framför bilen några meter. Skitcoolt! Har aldrig sett någon i verkligheten förut :)
Jag har kört drygt 27 mil idag, känns bra. Träning träning! Måste ha det där jävla körkortet snart :) 
Jaja, nu är det sovdags, så man kommer upp någon gång imorrn också. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback