I'm a fucking champion!

JAG VANN KLASS D, HONA MED KULL!
Dock fick jag inte så hög poäng, så det blev en liten pokal. Ska skjutsa hem mamma strax, då ska jag försöka komma ihåg att fota pokalen jag vann för fem år sedan, den är lite större :P
Fick massa beröm för kullen av flera olika uppfödare! Bland annat en av sveriges bästa uppfödare av dvärgvädur, som är tillsammans med en domare, tyckte att hela kullen var jättesnygg, men att Urban var allra snyggast. Vilken tur att jag valt att spara just honom då!
Fick Theo såld också, dessutom till en uppfödare! Det är lite roligt, då håller man kontakten på ett annat vis, plus att jag får se honom på utställningar. Och tjejen som köpte Tora verkade lite sugen på utställningar när jag sa att Tora fått så mycket beröm, så där kanske man lyckas lura till sig en till medlem i SKAF ;) 

Fler bilder kommer ikväll. Min vän Anna hade största kaninen på utställningen, en belgisk jätte på 8,5kg. Kommer bilder på henne sedan också!
Nu ska jag invänta en kaninköpare som ska komma och hämta "Sörbys Ulrik", sedan drar jag och morsan till ack Wermeland du sköna

Med vänliga hälsningar, VINNNARN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback