Imorgon?

Är ledig imorgon, och vettefan vad jag ska hitta på?
Enda planerade är att jag och Winnie ska på agilitykurs på eftermiddan, men innan det då?
Helt tomt i skallen, haha.
Jaja, jag borde bygga kaninburar, jag borde plugga på körkortet, jag borde se efter om min farbror kommit hem så han kan hänga med mig på husvisning... Är det något mer jag borde? Städa i o för sig.. Hade tänkt tvätta men då var tvättstugan bokad hela dagen imorgon såklart.
Jaja, vi får se vad jag hinner och orkar imorgon!

Tänkte visa bild på maten jag lagade förut, har inte orkar laga riktig mat på flera dagar, så det var riktigt gott!
Blev en kycklinggryta med en massa färsk chili och vitlök, I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback