Just ja

Jag var iväg och kikade på huset igår och kollade vilka grejer jag ville ha kvar. Fick bland annat ett köksbord, lite ljuslyktor, en byrå, ett marmorbord, lite porslin och så klart tvättmaskin (bara runt 2 år gammal) och gräsklippare! Helt perfekt!
Bifogar en bild på mitt "vackra" kök, det ska rivas ut inom snar framtid! Tur man har en lillebror som är snickare! Han kommer inte få vara mycket ledig framöver! Han tyckte att verandan var så sned så han skulle bygga en ny veranda åt mig sa han också, så de får han väl! Bröderna funderade på om man skulle bygga ut verandan så den gick på baksidan också, det skulle ju vara gött med en riktigt stor veranda, även om den är stor och rymlig nu, iallafall större är någon jag haft innan. Men då lär man ju undersöka om man behöver bygglov osv... Tur man har kunniga farbröder!
Jaja, det blir nog bra! Bara 8 dagar kvar tills jag får tillträde! Fan då, har inte packat en pinal än, kanske dags? 

Nu ska jag skriva klart sista stamtavlan på de svarta ungarna, lilla Ursula, eller Ura som hon ska heta  sitt nya hem. Sedan drar vi iväg till Dala-Expo igen! Winnie ska vara med och få lite miljöträning :)

Kommentarer
Cicci säger:

Välkommen till gräddhyllan säger vi på 24:an :)

2010-08-30 | 11:34:06
Bloggadress: http://ragerasbasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback