Kanske vann!

Kullen fick 94p, det var bara min och en annan kull som fick 94p, men de hade exakt samma delpoäng, så de ska spännande att de vilken som vinner. Jag orkade inte stanna hela dagen, jag och F drog till kupolen en vända innan vi åkte hem istället.
De andra fick 93.5, 92.5, 92 och 91 om jag minns rätt. Underbara fällnings- och slyngelålder!
Vet inte om jag vill sälja honan som jag ska sälja i morrn. Får se om jag kan flörta med köparen så hon tar den andra honan. För hon ser verkligen jättesnygg ut, fick massvis med beröm av domaren, som tyckte det var synd att hon var i fällning, annars hade både färg och päls varit bättre. Synd om hon ska till "bara" kelhem...
Jaja, får se hur det går!
Min kull uppe på bedömningsbordet

Köpte två tshirts inne på Carlings. Gillar dem!
Köpte en rökelsehållare och rökelsepinnar också. Hade en tänd medans jag sov middag förut, det är därför det är en bränd där i :P Tycker den passar mitt sovrum :) 

Nu ska jag sova, imorrn bär de av till Dala-Expo igen :) Kommer dock bli 2-4 kaniner fattigare då. De är kvar där över natten idag, måste säga att de kändes väldigt konstigt att mata bara 4 kaniner ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback