Klar?

Tror jag packat och gjort i ordning allt inför imorgon. Hoppas det...
Jaja, nu ska det sovas, ska upp 5.00 imorgon, ca 6.45 ska vi dra oss mot Borlänge! Spännande spännande!
Hoppas på finfina poäng, kullen ser super ut i allafall, tror inte de bryr sig om honan så mycket, det är väl där det kan brista, för hon är så solbränd att hon ser mer brun än svart ut...
De två blåa ungdjuren är i "slyngelåldern" och är lite kantiga och i lite fällning, men annars ser de okej ut. Tara och Tora fäller lite också, men annars ser de super ut! Så det ska bli riktigt roligt att se.
Hoppas på revanch och comeback från Dala-Expo 2005, när jag vann klass D! Har en stor pokal som står hemma hos mina föräldrar ;)

Nej, sova, dags för underbara 4 timmars sömn! Slänger in en till bild på tatueringen, dock kom jag på att jag skulle ta kort efter att jag nyss smort in den, så den är jävligt glansig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback