KLART!

Nu har jag fixat anmälan till Dala-Expo! Det blev 4 ungdjur (2blå, 1 viltblå och 1 viltgrå, den viltgrå ska flytta samtidigt) och en hona med kull. Och nu precis när jag skrev detta så kom jag på att jag anmält fel hona med kull. SUCK! Jaja, provade att ringa nyss men hon som har hand om anmälningarna jobbar, får ringa sedan i eftermiddag och se om man kan fixa det. Borde väl inte vara något problem? 

Nu ska jag se om jag lyckas få upp min lilla mor, hon har inte mått bra på hela veckan när hon varit här, stackars mamma. Skitsjukdom! 

Sedan ska vi se om det blir en tripp till både nybofjäll och äppelbo idag, om hon orkar.

Kommentarer
Idah säger:

Jag skiter i vad du säger, håll dig så långt borta du bara kan för jag mår illa när jag ser dig.



Håller på och tjatar? Jag blir förbannad för att jag tycker inte om dig för fem öre sen får jag veta att du suttit i våran bil? Tror du det känns bra? Nej inte för fem öre, hade jag vetat samma dag att du suttit i bilen så hade jag nog blivit ännu mer förbannad. Jag skiter i om du ringer runt hela kommunen för att tigga om skjuts men sätt dig för i helvete inte i våran bil en gång till.



Jaså, du vill prata? Jag kan komma dit efter att jag ätit, är det okej?

2010-08-08 | 12:31:11
Bloggadress: http://jagochidah.blogg.se/
Idah säger:

Men så bra, jag jobbar men jag hinner nog klämma in det där någonstans!!

2010-08-08 | 14:27:46
Bloggadress: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback