Lite bättre.

Idag känner jag mig lite bättre. Har någon skum huvudvärk mest, och lite hosta. Och lite snorig. Och allmänt seg i skallen. Men det beror väl på att jag i stort sett inte gjort annat än legat i soffan typ 3 dygn.
Nu har jag iallafall tänkt slänga in mig i duschen, det var alltför många dagar sedan. Men vem bryr sig? Det är bara jag som får stå ut med äckliga mig när jag ändå bara ligger i soffan, haha.
Åh, så jag längtar till tisdag! Då ska jag inspektera "mitt" hus ordentligt! Längtar som en tok! Har många planer, speciellt för kaninerna... Det ska bli riktigt spännande! Hoppas hoppas allt går vägen...

Kommentarer
Jessica koivu säger:

Ush tycker så synd om dig! I våras när jag var så förkyld som jag aldrig varit var jag sååå glad att Tobias fanns så han kunde sköta allt. Och du är själv... Hoppas du blir bättre snart som fan!

2010-08-01 | 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback