Nästan frisk!

Idag känner jag mig nästan frisk, bara lite snorig och med en härlig huvudvärk.
Har nyss kommit in från nästan en timmes promenad med Winnie, härligt!
Jag har inte haft tid för sådan lyx på jättelänge, eller så har jag som i helgen varit sjuk. Så det var riktigt skönt!
Tränade lite platsliggning och inkallning samtidigt, och nu börjar hon förstå vad ligg är lite bättre, mycket bra!
Nu ska jag snart dra iväg och måla buren en vända, sedan ska jag handla lite godis tills hundkursen, sedan är det bara att få i mig mat och dra iväg! Vi ska åka buss idag, spännande! Mend et gick ju bra sist och då åkte vi ända till Nås, plus att det var i våras när skolan fortfarande var igång så det var en massa skolungar med, nu ska vi ju bara till Snöbyn :)
Min fina tjej

Sliten matte
Älskar vatten! Och min fina hund såklart :)
Platsliggning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback