Natti natti

Nu ska jag krypa i säng för några få timmars sömn, men först sitter jag här och skriver blogg och äter torkat renkött som jag köpte (eller ja, blev bjuden på, tusen tack F!) på marknaden på Dala-Expo, underbart gott!
Jag är fortfarande i ett lyckorus efter helgen, är så stolt över mina små ninisar! Urban och Unok flyttade ju ifrån morsan igår, men de verkar ta det med ro. Ussi verkade ha saknat sin dotter efter 2 dagar, jag trodde de skulle börja bråka när jag släppte ihop dem, men hon pussade bara en massa på lilla Tara, underbart att se!
Winnie i sin nya sele. Hon fick en blå sele och en knallrosa scarf att ha när vi letar kantareller. Det borde väl bli hyfsat genusneutralt?
En glad hundägare!
Mitt fina halsband jag köpte igår. Har länge velat ha något sånt där med ring och text, eller hur nu man ska förklara. Det står "Hjärta Själ" på ringen. Att det stödjer en god sak och bara kostade hundra kronor gör ju bara saken bättre. (hittadjur.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback