Okej, en till

Bara för att jag är uttråkad. SEN är det sängen som gäller!

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - tveksamt!
hur många har du varit kär i? -  2 eller 3. Eller vad fan är kärlek?
är du kär just nu? - Nej, tror inte det. Börjar inse vilket svin det var. 

- Tio frågor om dig själv
namn? - Lina
när fyller du år? -  5 sep
några piercingar? - 1 i tungan, några i öronen och 3 intim. Har några fler på lager som jag ska fixa när jag orkar :) 
vad har du på dig just nu? - Jeans, tshirt, tröja, underkläder

vilken årstid är bäst? - sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - När jag vaknar pigg, händer aldrig. 
vad tycker du mest om hos dig själv? - jag är bäst.

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Ingen, men Karro vet en hel del. De flesta vet en hel del, jag är rätt så öppen av mig.
vem är den roligaste av dina vänner? - Tina är lite dum i huvudet, det är roligt!
vem är mest partyprisse? - Rymdmakaronen!
vem är den du helst har filmkväll med? - Det spelar ingen roll, när man ser på film ska man va tyst :P 
vem av dina vänner är mest "evil"? - Rymdmakaronen! 

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Mami
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Nja, pratar mest med mamma. Jag och pappa brukar inte alltid dra jämt :P 
vem är farligast i din familj? - No idea, vi är rätt snälla allihopa

vem ser roligast ut i din familj? - Pappa har konstigt huvud och är flintis.
vem är coolast? - Jag!
har ni något husdjur? - Massvs
vem har du mest gemensamt med? -  Mamma.
vem står för underhållningen? - Per är en snål jävel, så jag röstar på honom
vem sover du oftast med? - Min hund, det är en familjemedlem!
roligaste kvällen med familjemedlem? - Har inte så många kvällar med min familj, haha

-
10 frågor om idag
vad har du gjort? - målat bur, tränat hund

har du varit glad idag? - Jepp

har du varit ledsen idag? - Nja, mest less på huvudvärken
har du gjort något bra idag? - Ja, vi ägde på agilityn! 
vad ska du göra nu? - Sova
har du gjort något dåligt idag?  - Inte vad jag vet.
vad har du ätit idag? - ja, panpizza, haha
har du duschat idag? - ja, duschade bort lacknafta från kroppen efter att jag tagit bort målarfärg.
är du trött nu? - Ja
vad händer imon? - körlektion, husvisning, jobb
går du i skolan? - Nej
har du varit i skolan idag? - Haha, nej. 

ANNAT
Hur mår du just nu? - Trött
Har du piercat dig? - Jepp
Är du hungrig nu? -  Nej
Vad är klockan nu just nu? - 23:46
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Hem (värmland)
Vem ringde du senast? - Kåre
Vem sms:a till dig senast? - Karro
Vem sms:a du till senast? - Karro

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Början av juni
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 2v sedan kanske? 

ÖVRIGT
Gillar du punk? Gammal svensk trallpunk
Har du sminkat dig idag? -  Nope

-
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Nej
Om du lyssnar, vad lyssnar du på? - -
Vilket är ditt favoritband? - Nightwish är min favorit for ever and for always
Vad gillar du för musik? - allt möjligt.

-
KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Ja
Har du fler än 3 jeans? - Ja
Har du fler än 5 tröjor? - Ja

KÄRLEK
Är du kär just nu? - Tror icke det.
har du ett förhållande? - Nej
är du romantisk? - Har fått för mig det :P 
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Nej
När fick du din första kyss? - riktiga kyss var i sexan, men min första "kille" gifte jag mig med som femåring, haha
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 32 och 33
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej, jag är inte lesbisk, vad jag vet!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - No fucking way
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Just nu känns det som dumpad stenhårt.

Kommentarer
karro säger:

haha va söt du va som nämnde mig så många gånger :D <3

2010-08-03 | 13:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback