Sängdags

Nu har det blivit massa bilder idag, men nu ska det bli dags för sängen. Ska köra 8 imorgon bitti, jippie! Sedan är det husvisning, och sedan jobb. Hade tänkt att både hinna äta och vara ut med Winnie två gånger där imellan också, good luck! 


Bjuder på lite kaninbilder också för att avsluta denna bilderdag. Tycker de svarta ungarna ser såå snygga ut! Speciellt två av hanarna. Hur ska jag kunna sälja någon?

De två skitsnygga hanarna längst fram


Trångt vid matskålen!

Mina två äldre tjejer, fina fällningar! Nästan 4v till Dala-Expo, kom igen nu!


Till sist en jävligt snygg bild på mig! Köpte en pannlampa idag, något smidigare när det gäller kaninerna! De ska ju ha mat på kvällen så de är skymnings/gryningsdjur, så jag ger dem helst mat när jag kommer hem från jobbet om jag jobbar kväll, men det blir svårare och svårare nu när de börjar bli mörkt på kvällarna. Men inte nu längre! 


Nu ska jag hoppa i säng, hoppas på att komma upp därifrån om 6½ timme! Varför lägger man sig alltid för sent?

Kommentarer
Elin säger:

fin!! :)) allt bra?

2010-11-05 | 12:45:37
Bloggadress: http://elinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback