Snabba puckar!

I onsdags ringde jag och la ett skambud på huset. Mäklaren fick tag i ägaren direkt och hon la ett motbud som var lite högre, så det ringde jag och accepterade idag! Så nu ska mäklaren skicka papper osv, och så ska borgenspapprerna bli klara, sedan är det KLART! Jag vill dock inte ta ut något i förskott ännu, känns som en dröm som blir sann, så inte riktigt än kan jag titulera mig husägare, men snart så!

I går ringde jag och sa upp lägenheten också. Har uppsägningstid tills sista november, men sa att jag flyttar gärna tidigare om någon vill ha den (och slipper uppsägningstiden). Och igår var det in en tjej som frågade om jag ville bli av med min lägenhet. Så idag var de här och kikade på den! Gick för en stund sedan. Hoppas de vill ha den så jag blir av med lägenheten, och kan flytta in i huset snart!

Nu ska jag och Karro ut på en liten promenad, sedan ska jag dra till de andra kaninerna och göra klart tredje buren, och så ska Theo och Elsa få flytta in!  Måste kika på de svarta ungarna vilken jag ska ha kvar också. Herregud, de är sex veckor redan imorgon!
Bebishögen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback