Tröttare än tröttast.

Det är jag det! Släpade mig upp imorse och var på körskolan strax innan åtta. Men då hade T glömt bort att de skulle iväg på körprov, så jag kunde inte köra. Synd att jag skulle iväg på visning, annars hade jag kunnat följa med till Malung och kört där. Menmen! Satte mig på datorn och gjorde lite tester istället. Fick godkänt på "slutprov", jippie yey! Känns inte som att teorin blir så jävla svår :) Hade bara 5 fel om jag minns rätt...
Menmen, har tänkt läsa igenom hela körkortsboken, och göra alla tester på körskolan, och få alla rätt på "slutprov", sen är jag nöjd och kan göra teoriprovet! Men det är klart, när man är smart och har ett läsarhuvud så borde inte det ta så lång tid :) 

Nu ska jag vika lite tvätt har jag bestämt mig för. Är "ledig" imorrn förutom diverse ärenden (bland annat körlektion, sedan borde jag ta mig iväg och hämta hö) och som tur var så var tvättstugan ledig hela dagen, så den bokade jag! Gud så skönt, att få rent hemma igen! Nu har jag ioförsig inte plockat upp kläderna sedan sist, men jag börjar få svårt att hitta rena trosor, IGEN! Hur kan det vara så svårt att ha rena trosor trots att man har över 50 par?
Vilken gåta, haha. 

Nej, nu står detta på schemat
  • Vika tvätt
  • Frukost
  • Promenad med Winnie
  • Husvisning!
  • Lunch
  • Promenad med Winnie
  • Jobb
Lyckades övertala min farbror att följa med på visningen också, en av dem, den andra var i Norge. Bra att få en "expert" med sig! Han kan då mer än jag iallafall, haha. Nej, men han är ekonom och har sysslat med en massa fastighetsaffärer åt andra folk, skönt att ha någon med sig. Även om jag läst på lite innan så är jag ju fortfarande nybörjade vad det gäller fastighetsaffärer, jag har ju aldrig köpt hus innan. Eller ja, inte jag personligen. Sist jag var med om husköp fick jag inte vara så närvarande om man säger så, förutom att välja ut huset :) 

Nej, dags att sätta igång med dagens måsten, hasta la vista!
Min lilla, lilla Eskil-pjeskil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback