VÄRLDENS SÄMSTA

Jag är världens sämsta hundägare! Glömde bort Winnies femårsdag igår! Jaja, hon fick typ ett halvkilo godis på kurserna idag, och sedan fick hon hundtugg nu när vi kom hem. Tror hon är nöjd även fast den firades en dag försent. Jag har inte hört henne klaga iallafall ;)

Kurserna gick bra idag! Winnie börjar ju dock bli lite smågrinig eftersom hon ska löpa om typ en månad (om hon håller åtta månader som sist) så de andra hundarna får hålla sig undan ;) Hon är ju snäll som ett ljus och har full koncentration på mig, dvs godismaskinen, men kommer det någon annan hund fram då, då jävlar kommer bitchen fram! Jaja, tur att hon bara "säger till" och inte biter ihjäl stackarna iallafall, det är bra :)
Kantarellsök var riktigt kul det med! Lite svårt att få det att "lossna" men sedan verkade hon börja fatta galoppen! Ska bli riktigt kul om hon nu lyckas söka upp kantareller i skogen, skulle ju vara hur perfekt som helst eftersom hon har en halvblind matte! Winnie är iof också lite blind, men hon kan lukta sig till dem iallafall ;) 

För att lätta mitt samvete lite, GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA HUND WINNIE PÅ FEMÅRSDAGEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback