Beställt!

Har beställt lite småsaker från Jotex nu, spännande! Lite julkökshanddukar, en takkrona att ha levande ljus i och en att ha på bordet, två ljuslyktor att ha i fönstret, en frotteset med badrumsmatta och handdukar som jag ska ha uppe på toaletten, en till liten ljuslykta.. Tror de va allt? Fick allt för 350 inkl frakt osv. Gillar det!
Jag "slipper" vara chaffis imorrn också, de kommer inte gå helt enkelt. Jag kommer inte palla att vara uppe minst 2-3 på natten och sedan gå upp runt 4.30 och köra ända till Järbo själv, jag kommer fan somna bakom ratten.
Så nej, de går inte. Men som tur var hittade de nån annan som kan köra.. Jag som ville till Lammet och Grisen! Världens goaste mat... Vad ska jag äta för skit imorrn istället? Inget kan ju jämföras med LoG... Snyft!

Jag pratade med min kompis Kalle-Balle förut. Förra året åkte han iväg till USA och var aupair, han kom hem för ett halvår sen och vi har knappt pratat sen dess. Eller, vi har knappt pratat sen han åkte iväg till USA överhuvudtaget. Men nu är vi lite uppdaterade med varann, skitkul! Han var min absolut bästa vän i högstadiet, han och Johanna. Och de enda jag haft kontakt med sen jag flyttade därifrån. Han ska kanske kanske hit nästa helg, om jag nu är ledig som jag tror. De längtar vi till! Kommer inte ens ihåg när jag såg honom sist. 

Nu vill Karro se på film, så hon får se på film och jag somnar till filmen. Dödstrött :P 

Visar en bild på mina fina porslinsknoppar jag fick hem idag, jag är kär! Vet inte var jag sa ha dem riktigt bara, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback