Blä

Ingen bra dag, men har fått lite gjort i alla fall. Har plockat inne i vardagsrummet (snart klart, äntligen!) och så har jag sorterat all smutstvätt som finns. En tvätt rullar men det är några kvar efter det :)
Nu ska jag duscha och sen dra till jobbet. Imorrn har jag tänkt dra till Borlänge. Måste köpa kaninmat som snart är slut, och så kanske man borde köpa lite julklappar också, har inte köpt en enda. Kaninmaten köper jag i djurås dock, men då kan man lika gärna ta svängen till Borlänge :)

Hej svejs!

Fick upp mina ljusstakar på väggen häromdan, bara ett drygt år sen jag köpte dom :P Byrån där under är dock avstädad nu, nu står de en duk, foton och ljustaken där bara :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback