Less..

Trött och less. Inte lika roligt att vara ute hos kaninerna längre efter att jag fick ta bort min lilla Urban i lördags, då ändtarmen fallit ut. Varför är de alltid de fina, snälla och goa som de blir något fel med? :(
Tur i oturen så har jag hans kullbror kvar som också är riktigt fin, men det var Urban jag hoppades mest på :/
Nej, är riktigt sugen på att para någon hona bara för att få upp mitt humör lite. Barbie borde ha haft en kull iår, Och Tara är konstant dräktig och skulle behöva bli större dessutom. Får se hur jag gör..
Först och främst ska jag få tag på hö, då mitt fucking hö börjar jäsa. (Torrt hösilage)
Någon som vet någon som säljer torrt, bra hö i småbalar?

Sista bilden på mig och vackra Urban
För er som inte är så känsliga kan ju kika på bilden nedanför, så såg det ut.. Han är så "klibbig" i pälsen för att jag tvättat honom.
http://i5.photobucket.com/albums/y162/MLinz/007-5.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback